"senare"-inlägget

Här kommer mitt "senare"-inlägg! ¨
jag var med matilda idag igen! Vi cyklade omkring och hade det mysigt!
Öhm, min kedja hoppade typ, miljarder gånger... Eller ja, ska jag vara exakt så typ 4! haha. Jag sitter här just nu och kollar på någon "kumla"-film på ettan, och dricker coca cola! Jag (HJÄRTA) Coca cola!


ÅSIKT!

Jag har en liten sak jag irriterar mig på, folk som läser andras bloggar bara för att dom HATAR dem, jag menar, hallå varför ens lägga ner tid och skriva ner hur mycket de hatar dem? Ni som gör så, är ni seriöst så dumma i huvudet att ni endast läser dem för att ni hatar dem? Alltså varför? Ge mig andledningen? Så att ni skall kunna sitta där och skratta åt dem för att de är patetiska? Jag tycker det inte att typ Kissie är dum i huvudet, hon är faktiskt smart. Hon säger ju själv, "Jag är en annan person i bloggen." Egentligen så tror jag att hon är väldigt snäll. Desstå surare, bitchigare och allmänt "I love myself" desstå fler läsare, that's life. Jag skulle nog aldrig kunna göra så... Eller jag vet faktiskt inte, tjänar man på det så skulle jag göra det, helt klart!

Kram,sarahallin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0