Matilda-dag!

Blev att vara med matilda idag! Runt typ halv 2 -2 drog vi till storsjön och badade, vovven var med. Det var faktiskt varmt och skönt, och mycket härlig sol! Sånt gillar vi!
Men nu är det inte lika skönt, tror ni inte jag glömde ha solskyddfaktor? SÅKLART! Mina axlar brinner det är hemskt! Armarna och ansiktet är bara lite bränt, men det lever jag med.

(Matilda!)

När vi kom hem från storsjön tog vi en cykeltur, cyklade typ lite hit och dit tills min kedja hoppade och jag fick lov att gå hem, såklart hängde hon med.
 Haha, ett cykelcitat;
Matilda och sara cyklar förbi kyrkogården.
Matilda -
Här finns det många Jordgubbar.
Sara - Jaha..?
Matilda - Jaa, man brukar ju kalla döingar för det, du vet jord-gubbar!
Sara - Jaha, så vaddå, de som blivit aska då? Kallar man dem smulgubbar då?
Matilda kollar konstigt på Sara med ett flin.

Haha, vi är ganska roliga när vi är, som sagt! Spontana och sköna!

kram, sarahallin.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Spontana och sköna! <3 Älskardig! <3 :*

2009-08-05 @ 23:06:36
URL: http://morremish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0