Jag har hunnit med en massa!

Jag vaknade faktiskt klockan NIO idag... Eller ja, jag ställde klockan på nio... Så där har vi andledningen. jag måste försöka vända tillbaka dygnet så att jag blir trött runt typ tio på kvällen igen, efter som nästa Måndag (24/8) så börjar skolan igen. Tråkigt... Men samtidigt kul ny klass, nya personer att lära känna!
Jag har hunnit åkt iväg och sola, blev en 20 minutare. Sen har jag hunnit gått ut och gått en ganska lång promenad med min hund. men jag kan inte lyssna på musik när jag är ute, eftersom min mobil är sönder och min iPod är borta! Hemskt.  
Gud vad jag längtar tills på Tisdag, då jag och Matilda ska åka buss till Borlänge och SHOPPA! jag ska shoppa en MASSA! Det behövs för jag står typ en timma att hitta på kläder i min garderob varje morgon... Och så kan jag ju inte hålla på när skolan börjar?

Kram,sarahallin.
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Ahaha skolan börjar 24/8, inte 14/8 ;D

Och vi ska SHOPPA i BORLÄNGE!<3 :*

2009-08-15 @ 22:02:07
URL: http://morremish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0