Bad day!

Dålig dag, jag är sur, även fast jag inte har en andledning att vara sur för!? Eller jo, min mobil. Det bara krånglar, blir överhettad och typ slutar fungera i typ en halv timma, sen fungerar den prima i typ en timma. Usch!
Jag vill ha en egen mini bärbar, och jag hoppas jag får det snart. Jag menar som jag kan ha ÖVERALLT!
Jag behöver en ny mobil också, jag tror den är mest akut... Eller jag vet inte. Den fungerar ju iallafall ibland, haha. Ge mig en iphone, tack. Haha.

Ja juste, idag blev jag storasyster. Bebisen har nog inget namn än, men jag tycker han ska heta Alfons. Punkt slut. 

Roligare uppdatering kommer kanske senare.
kram,sarahallin. 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Grattis storasyster Sara! :*

2009-08-06 @ 22:53:20
URL: http://morremish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0